Пошук по сайту


Методичні рекомендації щодо організації та проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики у 2016/2017 навчальному році

Методичні рекомендації щодо організації та проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики у 2016/2017 навчальному році

Методичні рекомендації

щодо організації та проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики у 2016/2017 навчальному році
Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики відбудеться 24 грудня 2016 року КЗО «СЗШ № 54» ДМР о 10.00. Початок реєстрації о 9.00.

У ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики у 2016/2017 навчальному році беруть участь учні 6-11 класів.

Учням потрібно знати матеріал з різних розділів курсу математики відповідно до навчальної програми за попередні роки навчання та з розділів, тем, які учні повинні були опанувати до терміну проведення олімпіади.




Увага! Усі необхідні дані для розв’язування задач будуть подані в умовах задач, тому учням не дозволяється користуватись додатковою літературою (посібниками, довідниками тощо). Для виконання обчислень не дозволяється використовувати мікрокалькулятори.


Завдання для другого етапу складає експертна група з фахівців механіко-математичного факультету Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара, методичну та організаційну координацію здійснює ДОІППО.
Рекомендовано(кафедрою математики ДОІППО) додатково до вимог програми опрацювати такі питання.

Для 6 класу:

- задачі з використанням ідеї парності, задачі на чередування;

- розфарбування;

- найпростіші комбінаторні задачі;

- найпростіші задачі на подільність та залишки;

- найпростіші задачі на принцип Діріхле;

- задачі з графами з використанням ідеї парності;

- найпростішій аналіз ігор (симетричні стратегії, пошук виграшних позицій в простих ситуаціях);

- задачі на геометричну інтуїцію;

- класичні арифметичні задачі (рух, сумісна робота, відсотки, суміші тощо)
Для 7 класу.

- задачі з використанням ідеї парності, задачі на чередування;

- розфарбування;

- найпростіші комбінаторні задачі;

- найпростіші задачі на подільність та залишки;

- задачі на принцип Діріхле;

- задачі з графами з використанням ідеї парності, унікурсальність;

- аналіз ігор (симетричні стратегії, пошук виграшних позицій в простих ситуаціях);

- найпростіші геометричні задачі;

- найпростіші задачі на інваріант;

- класичні арифметичні задачі (рух, сумісна робота, відсотки, суміші тощо);
Для 8 класу.

- задачі з використанням ідеї парності, задачі на чередування;

- розфарбування;

- найпростіші комбінаторні задачі;

- задачі на подільність та залишки;

- задачі на принцип Діріхле;

- задачі з графами з використанням ідеї парності, унікурсальність;

- аналіз ігор (симетричні стратегії, пошук виграшних позицій, аналіз з кінця);

- ускладнені геометричні задачі за 7 клас;

- задачі на інваріант;

- найпростіші задачі на полу інваріант;

- найпростіші нерівності;

- інтуїтивне використання індукції;

- класичні текстові задачі (рух, сумісна робота, відсотки, суміші тощо);
Для 9 класу.

- задачі з використанням ідеї парності, задачі на чередування;

- розфарбування;

- найпростіші комбінаторні задачі;

- задачі на подільність та залишки;

- задачі на принцип Діріхле;

- задачі з графами з використанням ідеї парності, унікурсальність;

- аналіз ігор (симетричні стратегії, пошук виграшних позицій, аналіз з кінця);

- ускладнені геометричні задачі за 8 клас (згідно програми 8, початку 9 класу);

- задачі на інваріант;

- найпростіші задачі на полу інваріант;

- найпростіші функціональні рівняння, метод підстановки;

- найпростіші нерівності;

- класичні текстові задачі (рух, сумісна робота, відсотки, суміші тощо);
Для 10 класу.

- задачі з використанням ідеї парності, задачі на чередування;

- розфарбування;

- комбінаторні задачі;

- задачі на подільність та залишки;

- задачі на принцип Діріхле;

- принцип крайнього;

- задачі з графами з використанням ідеї парності, унікурсальність;

- аналіз ігор (симетричні стратегії, пошук виграшних позицій, аналіз з кінця);

- ускладнені планіметричні задачі;

- геометричні перетворення та їх застосування;

- задачі на інваріант;

- задачі на полу інваріант;

- графіки рівнянь та нерівностей, ідея симетрії;

- доведення нерівностей, класичні нерівності;

- функціональні рівняння;

- методи розв’язування задач з параметрами (рівень ДПА);

- класичні текстові задачі (рух, сумісна робота, відсотки, суміші тощо);
Для 11 класу.

- задачі з використанням ідеї парності, задачі на чередування;

- розфарбування;

- комбінаторні задачі;

- задачі на подільність та залишки;

- задачі на принцип Діріхле;

- принцип крайнього;

- задачі з графами з використанням ідеї парності, унікурсальність;

- аналіз ігор;

- ускладнені планіметричні задачі;

- геометричні перетворення та їх застосування;

- ускладнені задачі з основ стереометрії (звернути увагу – проекції, перерізи)

- задачі на інваріант;

- задачі на полуінваріант;

- графіки рівнянь та нерівностей, ідея симетрії;

- доведення нерівностей, класичні нерівності;

- функціональні рівняння;

- методи розв’язування задач з параметрами (рівень ДПА);

- класичні текстові задачі (рух, сумісна робота, відсотки, суміші тощо).

Увага! Серед олімпіадних задач можуть бути присутні й такі, що містять інші нестандартні питання, що не входять у вище запропонований список.
Методист методичного центру Устінова Тетяна Петрівна.

Довідки за телефоном: 376-56-15

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Зразки завдань для теоретичного етапу ІІ туру Всеукраїнської учнівської...

Олімпіади, математика
...

Методичні рекомендації щодо викладання математики у 2015/2016 навчальному році
...

Нака з
Р-43/0/3-16 «Про організаційні заходи щодо проведення в 2016 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання здобутих...

Методичні рекомендації щодо вивчення математики у 2014/2015 навчальному році
У 2014/2015 навчальному році вивчення математики в загальноосвітніх навчальних закладах здійснюватиметься за такими програмами

Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації...
У початковій школі державній підсумковій атестації підлягають результати навчальної діяльності учнів четвертих класів з української...

Методичні рекомендації щодо ущільнення вивчення навчального матеріалу...
«Методичні рекомендації щодо ущільнення вивчення навчального матеріалу з української мови та літератури в 11-х класах у 2011/2012...

Перелік навчальних програм робочого навчального плану Рокитненського...
Зміни до навчальних програм робочого навчального плану Рокитненського нвк у 2016/2017 навчальному році

Завдання для поповнення банку типових задач VIІ всеукраїнської олімпіади...
Завдання для поповнення банку типових задач VIІ всеукраїнської олімпіади з математики 2016 р

Методичні рекомендації щодо викладання математики
Навчання математики в 5-9 класах та 10-11 профільних класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2014/2015 навчальному році буде...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

geo.lekciya.com.ua
Головна сторінка