Пошук по сайту


І. Вступ Кабінет математики це навчальний підрозділ школи, оснащений наочними посібниками, навчальним обладнанням, меблями, пристроями та комп'ютерами, в

І. Вступ Кабінет математики це навчальний підрозділ школи, оснащений наочними посібниками, навчальним обладнанням, меблями, пристроями та комп'ютерами, в

Сторінка1/4
  1   2   3   4
КАБІНЕТ МАТЕМАТИКИ
І. Вступ

Кабінет математики - це навчальний підрозділ школи, оснащений наочними посібниками, навчальним обладнанням, меблями, пристроями та комп'ютерами, в якому проводиться навчально-виховна робота з математики. Зміст роботи кабінету визначається завданнями та основними направляючими ідеями концепції розвитку математичної освіти в Україні. У ньому проводяться уроки, позакласні факультативні заняття, виховна робота з учнями, систематичне підвищення наукової і методичної кваліфікації вчителів. Уся робота здійснюється за допомогою комплексного використання засобів навчання, проведення самостійних, контрольних, практичних робіт, роботи з книгою, довідковим і роздавальним матеріалом.

Зміст роботи кабінету визначається навчальними програмами і підручниками, програмами факультативних занять та планами позакласної роботи з математики.

Свою роботу кабінет математики проводить у тісному зв'язку з іншими навчальними кабінетами школи.

Завданням функціонування кабінету математики є створення передумов для :

- організації індивідуального та диференційованого навчання ;

- реалізації практично - дійової і творчої складових змісту навчання ;

- забезпечення в старшій школі профільного і поглибленого навчання ;

- організації роботи гуртків та факультативів ;

- проведення засідань шкільного методоб’єднання вчителів математики, фізики та інформатики ;

- індивідуальної підготовки вчителя до занять та підвищення його науково - методичного рівня.
ІІ. Матеріально-технічне забезпечення кабінету математики


  1. Комплектація кабінету математики обладнанням здійснюється відповідно до типового переліку навчально-наочних посібників, технічних засобів навчання та обладнання загального призначення для загальноосвітніх навчальних закладів (додаток 1).

  2. Шкільні меблі та їх розміщення в кабінеті математики повинні відповідати санітарно-гігієнічним правилам та нормам.

  3. Кабінет математики оснащується:

- повним комплектом навчального обладнання з математики відповідно до «Типових переліків навчально-наочних посібників і навчального обладнання для загальноосвітніх шкіл»;

- бібліотечкою довідково-інформаційної, науково-популярної, методичної літератури з математики, журналами, підручниками, посібниками, збірниками задач та вправ з математики;

- зразками кращих письмових та інших учнівських робіт із математики;

- дидактичними матеріалами для проведення спецкурсів, варіативної частини навчальних планів та позакласної роботи з математики;

- картотекою навчального обладнання та дидактичних матеріалів з математики;

- посібниками, виготовленими учнями, батьками, спонсорами;

- інструкціями з техніки безпеки та журналами вступного та періодичного інструктажу учнів з техніки безпеки, протипожежним інвентарем та аптечкою;

- інвентарною книгою з переліком усього наявного в кабінеті навчального обладнання

  1. Робочі місця вчителів та учнів обладнуються з урахуванням особливостей їх навчальної діяльності, специфіки викладання математики, вимог наукової організації праці, ергономіки, з дотриманням техніки безпеки та технічної естетики. Робоче місце вчителя математики - стіл, до якого вмонтовано пульт керування ТЗН і НІТ.

  2. Робочі місця учнів у кабінеті - двомісні столи з комплектом креслярських інструментів та довідників, збірників задач, дидактичних матеріалів для забезпечення особистісно-орієнтованого навчання математики.

  3. В кабінеті розміщується класна (аудиторна) дошка на дві - три робочих площі у розгорнутому або складеному вигляді, одна з робочих площ може мати магнітну основу

  4. Навчальне обладнання та посібники розміщуються та зберігаються в кабінеті за розділами програм і по класах.

  5. Для зберігання посібників та обладнання кабінет оснащується відповідними меблями та пристроями. Для зберігання таблиць з математики в кабінеті обладнуються спеціальні ящики - шафи.

  6. У кабінеті влаштовуються тимчасові та постійні експозиції посібників, зразків письмових робіт, книг, моделей геометричних тіл тощо. Наприклад, цікаві рубрики для учнів:

  • «Прочитай ці книги»;

  • «Готуйся до олімпіади»;

  • «Кращі зошити»;

  • «Вісник математичного гуртка»;

  • «Календар визначних дат»;

  • «Розв'яжи задачі»;

  • «За сторінками Всеукраїнського журналу «У світі математики» та газети «Математика».

  1. Тимчасово експонуються матеріали, необхідні для вивчення окремих тем і розділів програми, посібники та моделі, виготовлені учнями, стінні математичні газети тощо. На змінних стендах рекомендується давати поради щодо вивчення найбільш складних тем програми, поради з підготовки до державних підсумкових атестацій з математики, до олімпіад, конкурсів тощо.

  2. Місця зберігання засобів навчання нумеруються і позначаються назвами на етикетках, що заносяться до інвентарної книги.

  3. Усі матеріальні цінності кабінету обліковують в інвентарній книзі встановленого зразка, яка повинна бути прошнурована, пронумерована та скріплена печаткою.

  4. Наявність на окремих робочих площах дошок графічної сітки для побудови графіків, магнітної основи з кріпленнями для демонстрації навчально-наочних посібників (таблиць, моделей, аплікацій, тощо).

  5. Наявність демонстраційних креслярських інструментів поряд з класною дошкою.

  6. Кабінет забезпечується :

а) аптечкою з набором медикаментів для надання першої медичної допомоги :

Перелік медикаментів, перев'язувальних засобів та інструментарію для аптечки кабінету



п/п

Назва

Кількість

1

Бинт стерильний та нестерильний

По 1 уп.

2

Серветки стерильні

1 уп.

3

Вата гігроскопічна

50гр.

4

Спирт медичний

30-50мл.

5

Розчин йоду спиртовий

Іфл.

6

Калій перманганат

15-20гр.

7

Борний спирт

Іфл.

8

Розчин оцтової кислоти 2%

Іфл.

9

Валідол

1 уп.

10

Вазелін борний

1 уп.

11

Розчин перекису водню 3%

Іфл.

12

Активоване вугілля в таблетках

4уп.

13

Сульфацил натрію 3% в тюбиках по 1,5 мл.

5 шт.

14

Сода питна

1 уп.

15

Ножиці медичні

1 шт.

16

Пінцет

1 шт.

17

Лейкопластир

1 шт.

18

Джгут

1 шт.
  1   2   3   4

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Типова архітектура персонального комп'ютера
ПК; засвоєння основних характеристик апаратної складової пк; ознайомлення з пристроями введення-виведення, пристроями для зберігання...

Керівництво роботою
Методична комісія (об'єднання) вчителів-предметників школи (шмо) – це структурний підрозділ науково-ме­тодичної служби школи

Пояснювальна записка Перелік засобів навчання для 1-4 класів загальноосвітніх...
Указу Президента України «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні» від 4 липня 2005...

Затверджено
Аналіз роботи школи за 2013/2014 навчальний рік І пріоритетні цілі та завдання школи на 2014/2015 навчальний рік 4

І. Вступ. Аналіз роботи школи за 2006-2007 н р. та основні напрямки...
Аналіз роботи школи за 2006-2007 н р та основні напрямки роботи на 2007-2008 навчальний рік

Робочий навчальний план початкової школи для дітей із затримкою психічного...
Робочий навчальний план початкової школи для дітей із затримкою психічного розвитку

Положення про навчальний кабінет математики
Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого наказом міністерства освіти І науки України...

Міністерство освіти І науки України Відділ освіти Миколаївської райдержадміністрації...
Роль інформаційно-комунікаційних технологій в підвищенні ефективності уроку математики

План роботи валківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів валківської...
Аналіз роботи за минулий навчальний рік та завдання на 2013/2014 навчальний рік

План роботи валківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів валківської...
Аналіз роботи за минулий навчальний рік та завдання на 2013/2014 навчальний рік



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

geo.lekciya.com.ua
Головна сторінка