Пошук по сайту


Методична розробка інтегрованого уроку малювання, читання та інформатики 4 клас Вчителя початкових класів Леонової Н. А. Тема : Елементарна будова тварин. Практична робота «Створення малюнків тварин у програмі Paint»

Методична розробка інтегрованого уроку малювання, читання та інформатики 4 клас Вчителя початкових класів Леонової Н. А. Тема : Елементарна будова тварин. Практична робота «Створення малюнків тварин у програмі Paint»

ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА 14
Методична розробка інтегрованого уроку малювання , читання та інформатики

4 клас
Вчителя початкових класів

Леонової Н. А.

Тема: Елементарна будова тварин. Практична робота « Створення малюнків тварин у програмі Paint».
Мета: Ознайомити з різноманіттям тваринного світу, навчити порівнювати, знаходити відмінні та спільні риси у формі будови різних тварин, порівнювати з простими геометричними фігурами.

Розвивати творче образне мислення, спостереж-

ливість, вдосконалювати уміння володіти ПК.

Виховувати любов і дбайливе ставлення до природи.

Обладнання: зоровий ряд: диск «Тварини», екран, демонстраційна таблиця «Основні геометричні форми», дитячі роботи; комп’ютери, програма «Paint».

Хід уроку


  1. Мотивація навчальної діяльності.



Перегляд слайд –фільму «Тварини».

- Який чудовий і різноманітний тваринний світ!

- Яка тварина вам сподобалась найбільше? Чому?

- А чи є у вас бажання створити портрет цієї тварини?

- А якими засобами ми можемо створити портрет тварини? ( намалювати, сфотографувати, зробити аплікацію, ліплення).

2. Оголошення теми і мети уроку.
- На сьогоднішньому уроці ми будемо створювати малюнки тварин, але незвичні. Сьогодні нам у роботі буде допомагати комп’ютер. А кращими роботами ми проілюструємо віршики наших поетів, Мишка і

Аліни, про тварин.

Наші юні поети




Лазарук Аліна

Учениця 2 класу ЗОШ 14, юна поетеса.

Дуже любить природу, тварин, захоплюється танцями і спортом. У школі відвідує гурток туризму. А ще дуже полюбляє складати віршики. Твори складають разом з мамою: Аліна придумує, а мама записує і висловлює власну думку, щодо нового віршика. А потім разом читають свій твір татові, якому все завжди подобається.
Чому я не сплю?

Ведмеді сплять в барлозі,

Собака –на порозі,

Спить киця в чемодані,

Збиралася до мами.
Лисичка спить в норі,

Корова –в стійлі у дворі,

Під кригою спить річка,

Спить до весни суничка.
Лиш ми з сестрою не спимо,

Б’ємося подушками,

Не лежимо, не сидимо –

Немає вдома мами!

Пятецький Михайло

Учень ЗОШ 14, юний поет. Віршики почав складати раніше, ніж навчився читати й писати. Раніше мама допомагала у занотовуванні творів, тепер Мишко вміє добре писати й сам, але все одно мама залишається його першим читачем і порадником. Крім поезії захоплюється малюванням. Багато його малюнків приймало участь у виставках, цього року –малюнок з екологічної тематики у районному конкурсі «Альтернативні джерела енергії».

ЇЖАЧОК

Їжачок – сто голочок

Склав до школи рюкзачок:

Десять грушок, сливок п'ять,

Треба й яблучка узять,

М 'ячик, кульки й бутерброд,

Іграшковий пароход,

Щей грибочків три разки

Взяв до школи понести,

Ніби все уже узяв…

ОЙ! А КНЖКИ НЕ ПОКЛАВ!

3. Актуалізація опорних знань.

- Які геометричні фігури ви знаєте?

- Для чого по-вашому я попросила вас згадати геометричний матеріал? Яким чином геометрія нам допоможе у сьогоднішній роботі?

- Правильно, комп’ютерна програма нам допоможе передати фігури тварин у вигляді поєднання геометричних фігур.


4. Вивчення нового матеріалу.
- На фотографіях ви бачите різних представників тваринного світу. Кожний із них складається з окремих частин тіла. Одні частини тіла є в усіх представників світу тварин, а деякі – лише в певних.

- Які частини тіла є у кожної тварини?

- Які – є приналежністю окремого виду тварин?

- Якими геометричними фігурами можна передати голову, тулуб, лапки, крила, тощо?

- Хто вже визначився, яку тварину і з яких геометричних фігур буде створювати?


5. Повторення правил безпеки при роботі з комп’ютером.


6. Практична робота.
Етапи виконання роботи:

  1. Визначтесь, яку тварину ви будете зображувати.

  2. визначте, які геометричні фігури нагадують окремі частини тіла цієї тварини ( голову, тулуб, хвіст, крила, вуха, тощо).

  3. Доберіть в програмі фігури, які відповідають цим формам. Поексперементуйте з їх розміром, розташуванням, кольорами.

  4. Створіть кінцевий варіант малюнка.

  5. Збережіть отримане зображення.

  6. Звертайтесь, у разі потреби, за допомогою до мене.



Фізхвилинка «Зайченята»
Дівчатка і хлоп’ятка, тепер ви – зайченятка,

Зайчики втомились, під кущик опустились.

Сниться зайкам дивний сон: їм приніс капусти слон, А ще моркви й бурячок, і поклав все під дубок.

У танок зайчата стали, всі від радощів стрибали, Раптом вовк прийшов страшний і до того ж –

дуже злий!

Стало страшно всім зайцям –

Вмить розбіглись по кущам.

Ми ж-бо учнями знов станем,

І за парти тихо сядем.




  1. Демонстрація кращих робіт учнів.



Попачова Ксенія «Баранець»

Головатюк Анастасія «Корівка»


Пятецький Михайло «Котики – воркотики»

Максименко Максим «Пінгвіни»


Лазарук Аліна « Слоненя»

Вандюк Петро «Сонечко»


Корнійчук Валерія «Зайчик Хрум»


Тімкова Тетяна «Жабка-царівна»



  1. Підсумок уроку.




  • Чи сподобався вам сьогоднішній урок? Чим?

  • Чи хотіли б ви ще провести урок малювання у комп’ютерному класі?




  • Які предмети чи істоти вам би хотілось зобразити?

  • Ті, у кого вдома є комп’ютер, кому сподобалось працювати в програмі «Paint», можете створювати вдома малюнки, а найкращі ми помістимо до електронної книжки «Наші досягнення».


А сьогоднішніми найкращими роботами ми проілюструємо віршики про тварин наших юних поетів.
Наш домашній зоосад

Вдома в мене зоосад.

Звірям кожен у нас рад.

Є папуга і коти,

Є собачки: цілих три!

Горобців я не рахую,

Кожен ранок їх годую.

Починають щебетати,

Значить, час мені вставати!

Взимку є в нас годівничка

Немаленька й невеличка.

В дерев’яній цій хатинці

Є для всіх пташок гостинці.

Ще акваріум у нас,

Риби плавають весь час.

Киця хоче риб спіймати.

Та не може їх дістати.

А папуга наш літає,

Кицю він від риб ганяє.

А вона його боїться,

Бо дзьобається ця птиця.

Ось таке у нас життя

Всім нам весело щодня.

Добре, що є кіт й собачки,

Але хочу іще качку!

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Конспект уроку ( 9 клас) Тема: Розробка ескізних малюнків композицій...
Тема: Розробка ескізних малюнків композицій для оздоблення виробу технікою геометричного різьблення

Конспект інтегрованого заняття з використанням нетрадиційних технік...
Заохочувати самостійну дитячу творчість І фантазію, ініціативу, сприяти бажанню вносити в композицію доповнення, відповідні заданій...

План-конспект відкритого уроку трудового навчання Дата проведення: 06. 11. 13
Практична робота: Виявлення найкращих ознак в моделях-аналогах та створення ескізного малюнка виробу та малюнка для вишивання

Заняття
Удосконалювати навички творення іменників назв малят тварин, птахів, у тому числі за допомогою пестливих суфіксів. Розвивати логічне...

Уроку: «Створення буклету» Мета
Мета: познайомитися з історією створення буклету, навчитися створювати рекламний буклет у програмі Microsoft Publisher, виховувати...

Логіко -математична компетентність дошкільника з точки зору вчителя початкових класів
Логіко-математична компетентність дошкільника з точки зору вчителя початкових класів

Урок тема. Робота з графічним редактором Paint. Мета
Мета. Закріпити уміння учнів зафарбовувати готові об’єкти, переміщати та повертати їх

Інтеграція уроків інформатики як засіб підвищення інформаційних компетентностей учнів
Гвоздецька Ю. В. Інтеграція уроків інформатики як засіб підвищення якості знань учнівОснови інтегрованого навчання [Методичний посібник]...

Уроку
Народження анімалістичного жанру. Зображення тварин у різних видах образотворчого мистецтва у мистецтві давніх цивілізацій: Асирії,...

Тема: Культура первісного суспільства
Первісна культура є рубежем, який відділяє світ людей від світу тварин. Первісну культуру слід вважати необхідним станом розвитку...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

geo.lekciya.com.ua
Головна сторінка